error
Nowe zdjecia w galerii
Jestes tutaj: Strona glówna -> News
Ostatnie chwile w Stambule

W sobotę świtem przyjechaliśmy do Stambułu. Przez cały dzień poszczególne ekipy odlatywały do swoich krajów. My samolot mieliśmy w niedzielę, dlatego nasi opiekunowie zabrali nas na spacer po Stambule.  Nie powiem, że byliśmy zadowoleni – byliśmy wściekli, niewyspani i niechętni do jakiegokolwiek wysiłku (wstaliśmy około 2 i resztę nocy spędziliśmy w autokarze, w którym...

Data dodania: 2012-10-21
Niepowtarzalne godziny w Pamukkale

Ostatnie dni pobytu w Turcji spędziliśmy w Pamukkale. Miejscowość ta słynie z słynie z wapiennych osadów powstałych na zboczu góry. Jest to teren Parku Narodowego, który jest pod patronatem UNESCO i został wpisany listę światowego dziedzictwa przyrodniczego. Zostaliśmy zakwaterowani w hotelu z basenem termalnym, na którym...

Jesteśmy już w Osmaneli

Wtorek upłynął nam na wycieczce do Eskisehir, jednego z najstarszych miast w Turcji. Miasto to jest podzielone na dwie części – starą i nową. W starej części oprócz uroczych domów i wąskich uliczek znajduje się muzeum szkła, które zwiedziliśmy. Później poszliśmy na targ z pamiątkami, gdzie zakupiliśmy mnóstwo drobiazgów z ozdobnymi kamieniami.  Czas lunchu to już tradycyjnie kolejne tureckie danie. Najważniejszym...

Data dodania: 2012-10-21
Pobytu w Turcji ciąg dalszy

Kolejny dzień upłynął nam na zwiedzaniu najważniejszych zabytków Stambułu. Najpierw udaliśmy się do jednego z najważniejszych pałaców sułtańskich- Pałacu Dolmabahce, składającego się m.in. z 285 komnat oraz 46 salonów. Ciekawostką pałacu jest...

Data dodania: 2012-10-17
Pierwsze wrażenia z Turcji

Swój start zaczęliśmy w środku nocy z czwartku na piątek w nocy z przed Szkoły. Około 1.15 wyruszyliśmy do Krakowa.  Pomimo mgły droga minęła sprawnie. Na lotnisku bez żadnych przeszkód przeszliśmy odprawę i zaczęliśmy najdłuższą podróż do Stambułu. Razem z drogą do Krakowa trwała ona...